28.6.11

VAHEPEALNE

Nii tore on olla.
Täna põletasin selga rannas Getliniga.
Eile naersin lossimägedes Eilika ja Keiduga.
Seega.
Ülimalt ägedad päevad.
Vahepeal käisin Grande Fahmiiliga Riias.
Sõnuseletamatult kena linn.
Kõik see juugend.
Lihtsalt.
Ülemõistuse äge.
Kassi sain ka kaela rippuma.
Selline armas kass.
Hoiab käppade vahel merevaiku.
Siis.
EÜLi baasseminar toimus ka.
See oli.
See oli.
See oli põnev.
See jääb päris pikaks ajaks meelde.
See oli päris hariv.
Eile hakkas TPSi vastuvõtt.
Ma hoian endale oma õnne ja loodan, et ma saan tasuta kohale.
Ja ma olen nii rõõmus, et on veel inimesi, kes mulle toeks on.

Aga ma salaja teen neile inimestele, kes seal pingereas, minust kõrgemal on, väikese palve.
Palun loobuge oma soovist. Ma ei tea kui palju teist on selliseid, kes lihtsalt avalduse panevad kuskile.
Mina ei tee enam sedasi. Saada tasuta kohale rahvusvahelist noorsootööd õppima on hetkel minu suurim eesmärk.
Palun olge minu vastu solidaarsed. Ma luban, et seisan teie eest tulevikus. Ma luban, et teie lapsed saavad parema hariduse. Ma luban.

Aitab.

VAHEPEALNE

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar