26.5.11

NOTHING GOOD HAPPENS AFTER 2AM

Aga mul on veel aega.
Esiteks tänasest.
Piisavalt und.
Umbes kümneni.
Piisavalt süüa.
Piisavalt tööd.
Käisin jälle maal.
Oi kui palju ma mõelda sain.
Ja kui asi juba mõtlemise peale läheb, siis...
Mille pagana pärast mu mõtted igal kuradima vabal hetkel tema peale lähevad?
Mida ma temas leian?
Ja mille kuradima pärast ma kardan tunnistada, et ta meeldib mulle?
MEELDIB.
Eriti mahe oleks muidugi vabandada: "Palun vabandust, et sa mulle meeldid."
No aga nii on ju.
Eile oli selline nostalgiahõnguline hilisõhtu.
Kuulasin Videli Nochi.
Seal on sellised armsad sõnad.
"Videli noch guljali vsju noch do utra..."
Aga kellega, mina jalutan läbi öö.
Mitte kellegagi, sest ma olen argpüks.
Selle asemel, et öelda/helistada/kirjutada talle..ma kirjutan enda blogisse(?)
Aga jah.
Noh jah.
Ma ei salli seda, kui ma ei saa mõnda inimest usaldada.
Kui ma ei saa inimesele lihtsalt rääkida, et..no mulle meeldib keegi ja et ma tahaks..no tahaks, et asi tõsisem oleks..ja noh..saad küll aru..aga see on pigem selline kauge tuleviku muusika..
Ei.
Kohe peab ju küsima üle.
Ja muidugi sellelt inimeselt, kes mulle meeldib.
Kellelt siis veel?
Ma lihtsalt vihkan sellist olukorda.
Ma ei oska enda õigustuseks ka midagi öelda.
Polegi öelda ju.
Sest tegelikult olen mina ka süüdi.
Sest tegelikult olin ju mina see, kes oma lõuad lahti laksatas ja siis pidama ei saanud.
Mille kuradima pärast ma selle nime siis välja ütlesin??
Miks ma ei arvestanud sellega, et väga ebakaines situatsioonis ma ennast VÄGA ei kontrolli?
Olukord on lihtsalt nii absurdne.
Mitte just eriline "Unistuste situatsioon"
Loogikast ma ei räägigi.
Vihale ajab.
Minu elus peab olema mingisugunegi loogika, aga hetkel...
Kus kurat sa ennast peidad?

Aga jah..jätkame tänasega.
Teatris käisin.
Poes käisin ka.
Nii palju probleeme on.
Hetkel tahaks lihtsalt panna pea kellegi õlale.
Kalli tahaks.
Sellist soojust on puudu.
Füüsilisest osast ärme parem räägigi (iga ühega seda ju ei tee..if you understand, whatever I mean)

Viie kroonlehega sireliõisi olen see aasta palju leidnud.
Meil on maja kõrval sirelipõõsaid väga väga palju.
Ja selle pärast on mul sirelid iga päev vaasis.
Äkki veab.
Soov on iga kord sama.

Ja nüüd on vaikus.
Üritan mõelda, mida vastata kahele punktile.
,,
See oleks hea vastus.
Aga tegelik vastus on..

Mul on veel tund ja nelikümmend minutit aega..siis võin ma segadusi teha ja öelda..

(Aitab.)

NOTHING GOOD HAPPENS AFTER 2AM

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar