5.5.11

KURB

Aitäh.
Tõesti suur aitäh sulle.
Ma ei saa sinu nime öelda, aga ma ei usalda enam sind.
Ma tõesti pidasin sind enda sõbrannaks.
Ja tõesti lootsin, et ma saan sulle nii mõndagi usaldada.
Aga EI.
Kuidas ma nii mööda sain panna?
Ah?
Kas nagu minu õnn ka midagi väärt ei ole?
RAISK!

Tuleb välja, et ma suudan ikka kõik asjad PERSSE keerata.
Vähemalt ütles TA, et ei leia nagu erilisi põhjusi, miks minuga üldse suhelda.

Kahju, et ma endale poes pisaraid lubada ei või.
Üks klient küsis, et miks ma kurb olen.

Olen, sest tahan.
Olen, sest RAISK ma olen I D I O O T!!!!!!

(((Aga endiselt. Lootus on lolli lohutus. Ja pealegi sureb lootus viimasena.)))

Aga teie.
Ma lähen nüüd ja karjun veidikene enda peale ja selle "toreda" sõbranna peale, kes arvas, et kõige õigem on asju nagu otse teiselt osapoolelt üle küsida.

Aitab.

KURB

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar