23.5.11

AEG

See veereb omasoodu.
Emme ja issi jõudsid täna Londonist koju.

Eile käis Anna koos Taaduga poes.
Mul tuli pärast pisar silma.
Mõtlesin, mida ma teeks kui teda poleks.
Ta on ilmselgelt üks väga vahva õde.
Ma olen ülimalt õnnelik, et mul on kaks suurepärast õde.
Nad on lihtsalt nii ägedad, et ma igatsen neid iga sekund.

Neljapäeval käisin Nelega karaoketamas.
Ülimegasuperäge oli.
Nele on hea sõbranna.
Ta austab teiste inimeste tundeid.
Ma olen väga õnnelik, et ta mul olemas on.

Täna nägin TEDA unes.
Ei teagi, mida mõelda ja mida mitte.
Jah, ma olen enda peale vihane.
Jah, ma tahaks temaga silmast silma rääkida.
Jah, ma tahaks, et ta minu sõber oleks.
Aga ma olen ju argpüks.
Eriti kui asi puudutab minu tundeid.
Jah, ma ei oska enda tunnete eest seista.
(Virutan endale vastu sõrmi ja varbaid)

P ja S!
Poes käivad viimasel ajal päris kenad noormehed.
Ja kuna ma tegelikult olen ju täitsa vaba, siis..
No päris tore on nendega juttu ajada.

P ja S! vol2
Sa meeldid mulle endiselt, K

Aitab.

AEG

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar