28.4.11

JALUTUSKÄIK

Käisin väljas.
Sain Nelega kokku.

Käisime jalgpalli vaatamas.
See oli nagu teene minu poolt.
Endiselt ei tea ma, mis seisuga lõppes eilne Barca ja Madridi mäng.

Käisin mõlemad poed ka läbi.
Lossi Alkoretis on suurem valik seda, mida ma vajan.
Viimasel ajal eriti ehk siis rohkem.
Päevas kulub kahe asemel kolm.
Pullikaka.

Käisime Statoili väisamas.
Olin vihane.

Koduteel helistasin Akole.
Tahtsin helistada Keijole.
Nii väga tahtsin, aga jälle ei julgend.
Kuu aega mängime juba lolle.
Vihale ajab.

Juuksuris käisin hommikul.
Natukene ilusam on.

Kasvuhoonet kaevasime ja kasisime.

Homme on kuninglikud pulmad.
Kate abiellub Williamiga.

Ratta selga üritan ka jõuda.
Loodame, et jõuan.
Vähemalt ringi ümber järve teen ikka.

See lugu.
See meeldib mulle.

Elupilt



Aitab.

JALUTUSKÄIK

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar